Reklamacje i zwroty

POLITYKA ZWROTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO 

„ART FLOWERS – PRACOWNIA RĘKODZIEŁA”

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

– co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@artflowers.shop.pl 

W przypadku zwrotu towaru, prosimy przestrzegać następujących warunków:

  • Towar należy zwrócić w nieuszkodzonym opakowaniu.
  • Na formularzu zwrotu proszę podać ilość produktów podlegających zwrotowi, nazwę produktu oraz zaznaczyć numer powodu zwrotu.
  • Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą.
  • Wypełniony formularz zwrotu towaru należy dołączyć do paczki.
  • Proszę o odpowiednie zabezpieczenie paczki i przekazanie jej w ręce umówionego kuriera.
  • Jeżeli zakupiony towar został zapłacony przelewem lub gotówką przy odbiorze, prosimy o wpisanie numeru konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot należności.

Zwracany produkt zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Wrzosowa 5, 62-095 Murowana Goślina, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni 

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy w wysokości najtańszej metody dostawy w sklepie na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Koszty zwrotu przesyłki do sprzedawcy pokrywa kupujący.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania produktu z powrotem.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy zawartej zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.

„ Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta, jest wyłączone m.in. w przypadku: umów, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wytworzonego według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy”.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na kontakt@artflowers.shop.pl  lub drogą pocztową na adres ul. Wrzosowa 5, 62-095 Murowana Goślina.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie, w granicach prawem dopuszczonych, tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Wrzosowa 5, 62-095 Murowana Goślina

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.


Shopping Cart
Scroll to Top